Det at hjælpe til bedre livskvalitet gennem rådgivning omkring brugen af vores produkter gør mit arbejde meningsfyldt.
For nyligt havde jeg en kunde i røret - en ældre herre. Han havde fået et nyt apparat til måling af hans blodsukker, som var lidt anderledes end det, han tidligere havde brugt. Han syntes det var meget uoverskueligt, hvor han skulle starte og slutte. Og hans egen læge havde ikke tid til at vise ham, hvordan apparatet virkede.
Jeg arbejder i kundeservice pr. telefon, så vi laver normalt ikke undervisning, men jeg kunne høre, at han ikke ville få målt sit blodsukker, hvis ikke vi hjalp ham. Det endte med, at han kom forbi Mediq til en grundig gennemgang, så han var tryg ved at bruge apparatet. Han var meget glad for vores hjælp og føler sig nu helt tryg ved sit nye apparat.
De giver dig et kig indenfor i Mediq.
Måske er det starten på din rejse i Mediq?
Bettina
At arbejde med de patienter, der har allermest brug for pleje, kræver dedikation, klinisk indsigt og en stærk vilje til at gøre en forskel for patienten og være en betroet partner for sundhedspersonalet.
Michelle
Det betyder meget for mig at skabe tryghed for kunden omkring brugen af vores produkter.
Louise
Jeg føler, at jeg er i et job, hvor nye idéer imødekommes og afprøves, hvilket medfører stor udvikling, både hvad angår Mediq Danmark som virksomhed, men også for mig som person.
Vi og tredjeparter bruger cookies på vores hjemmeside. Vi bruger cookies til at sikre, at vores hjemmeside fungerer korrekt, for at gemme dine præferencer, for at få indsigt i besøgendes adfærd, men også til markedsførings- og sociale medieformål (viser personlige annoncer). Ved at klikke på 'Accepter' accepterer du brugen af alle cookies. I vores Cookie-erklæring. du kan læse mere om de cookies vi bruger og gemme eller ændre dine præferencer. Ved at klikke på 'Afvis' accepterer du kun brugen af funktionelle cookies.