Studentermedhjælper Supply Chain

Vi tilbyder et spændende og studierelevant arbejde, hvor du får indsigt i logistik og transport flowet og hvordan man kan optimere og tænke smartere i en travl og varieret hverdag. Du vil have nogle faste administrative og analyserende opgaver i forbindelse med support af transport/drift samt ad-hoc opgaver vedrørende forsendelser og hjælpe med forbedringstiltag.

 

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Administrative og praktiske opgaver omhandlende bl.a. kontering/tjek af faktura og vedligeholdelse/opdateringer af KPIer. Kontakt med leverandører og stakeholders internt i Mediq.  
  • Dokumentation og vedligeholdelse af forretningsgange (interne processer og instruktioner).
  • Udarbejde, gennemgå, forbedre og vedligeholde instruktioner.
  • Identificere mindre forbedringstiltag til optimering af de forskellige aktiviteter ift. flow.
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med analyser eller andre supportopgaver i Supply Chain.

OM DIG

  • Du er i gang med en videregående uddannelse indenfor f.eks. produktion, logistik eller Supply Chain.
  • Du kan arbejde ca. 15 timer om ugen – gerne to faste hverdage
  • Du har godt kendskab til Microsoft Office – særligt Excel

 

REKRUTTERINGSPROCESSEN

Hvis dette har fanget din interesse, bedes du sende CV og en motiveret ansøgning via website/ansøgningslink: senest d. 31.07.2024


Vil du vide mere?

Vi vil meget gerne fortælle dig mere om denne åbning!

Lisbeth Benattia

HR Business Partner

Ansøgningsprocedure

Opret en jobagent

Gå ikke glip af dit drømmejob! Opret en jobagent, så sender vi vores relevante stillingsopslag direkte til din indbakke. Du kan altid afmelde dig igen via linket i jobmailen.

Aktiver din jobalarm

Gå ikke glip af dit drømmejob! Fortæl os dine præferencer, og vi sender dig vores matchende ledige stillinger. Du kan altid afmelde dig via linket i jobvarslingsmailen.