Studentermedhjælper med interesse for Supply Planning

Vi har travlt og søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper, der kan supportere vores Supply Plannere med deres daglige opgaver.

Vi forestiller os, at du har en interesse inden for Supply Planning og Logistik, og gerne vil blive endnu klogere på området.

Hos os finder du en uformel omgangstone med en professionel tilgang til både opgaver og kolleger.

Her er der høj faglighed og vi har altid kundens behov for øje.

Dine primære arbejdsopgaver bliver

  • Ordreopfølgning, indtastning af leveringstider
  • Behandling af ordrebekræftelser
  • Kontakt til leverandører ved uoverensstemmelser
  • Faktura kontrol
  • Varemodtagelse i vores ERP system
  • Diverse Excel opgaver.

Vi leder efter dig, der:

  • Er glad, udadvendt og imødekommende
  • Godt kendskab til Microsoft office, specielt excel og outlook
  • Interesse for IT-systemer generelt
  • Omhyggelig og struktureret
  • Engelsk i skrift og tale på godt niveau
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Gerne erfaring fra kontorjob eller lignende

Arbejdstid

Ca. 15 timer om ugen på hverdage mellem kl. 8:00 til 16:00.

Arbejdssted:

Kornmarksvej 15, 2605 Brøndby

Ansøgning:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 1. november 2021. Af hensyn til GDPR modtages ansøgninger kun via vores karrieresite. Vi evaluerer ansøgningerne løbende og tillader os at indkalde til samtaler inden deadline for ansøgning.


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Team Lead, Supply Planning, Sanne Skræddergaard på mail Sanne.Skraeddergaard@mediq.com eller mobil nr. 22268761.

Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Sanne Skraeddergaard

Team Lead, Supply Planning

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.