Studentermedhjælper - Marketing

Brænder du for sproglig formidlingen, marketing og kommunikation? Og kunne du tænke dig at bruge dine evner i medico branchen? Vi søger en dygtig og engageret studentermedhjælper, der brænder for at spille en vigtig rolle for marketingafdelingen. Som vores studentermedhjælper vil du indgå i det daglige arbejde med de øvrige kollegaer i marketingafdelingen på vores kontor i Brøndby. Stillingen er en studenterstilling på mellem 15 og 25 timer ugentligt. Gerne med opstart i marts måned.

Mediq søger

Vi søger en dygtig og engageret studentermedhjælper, der brænder for at spille en vigtig rolle for marketingafdelingen. Som vores studentermedhjælper vil du indgå i det daglige arbejde med de øvrige kollegaer i marketingafdelingen på vores kontor i Brøndby. Stillingen er en studenterstilling på mellem 15 og 25 timer ugentligt. Gerne med opstart i marts måned.

Du får praktisk erfaring med afdelingens marketing- og kommunikationsrelaterede opgaver samtidig med at du også får et unikt indblik i medicoindustrien samt Mediq som virksomhed. Vi tilbyder et spændende og godt arbejdsmiljø med stor fokus på faglighed og kvalitet. Mulighed for at påvirke dine opgaver og for at være med til både at planlægge og udføre disse.

Teamet består i forvejen af marketingchefen, en grafiker, en marketing specialist samt en anden studentermedhjælper.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med:

  • Forskellige kommunikative opgaver i form af koordinering af diverse marketingaktiviteter med forskellige segmenter som GP & Clinics, hospitals-, ernæringssegmentet m.fl.
  • Tekstforfatning til diverse platforme fx nyhedsbreve, web og Sociale Medier
  • E-mail generering - opsætning og udsendelse af nyhedsbreve
  • Assistance på større informations- og marketingkampagner
  • Mindre egne informations- og marketing kampagner (fx kampagner på de sociale medier)
  • Løbende SoMe content til fx LinkedIn og Facebook
  • Vedligeholdelse og opdatering af in-house websites (CMS Umbraco)
  • Opdatering af diverse informationsmaterialer
  • Interne marketingopgaver
  • Ad hoc statistisk- og rapporteringsopgaver på national og international plan (fx Google Analytics)
  • Opdatere og ajourføre varekatalog online
  • Databaseopdatering
  • SEO, AdWords, Analytics og content-marketing
  • Generelle ad hoc opgaver for et dynamisk marketingteam

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er på sidste del af din bachelor- eller starten af din kandidatuddannelse, enten inden for kommunikation eller marketing, fra eksempelvis Københavns Universitet, Copenhagen Business School eller IT universitetet.

Du er en ambitiøs, effektiv og selvstændig studerende med gode sprogkundskaber, der brænder for god formidling og sætter en ære i god service. Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og kan sidde med flere forskellige typer af opgaver samtidig. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med CMS-systemer, men det er ikke et krav.

Hvad Mediq tilbyder

Udover at du får en masse erfaring på CV’et, får du adgang til et arbejdsmiljø, hvor ikke én dag er ens og du får en aktiv rolle i afdelingens arbejde. Du får lov at arbejde selvstændigt med mange forskellige opgaver, og du får en bred kontaktflade til resten af huset, hvorfor du skal have gode samarbejdsevner. Hos Mediq tilbyder vi en uformel tone, højt til loftet og plads til latter.

Lyder det som noget for dig?

Ansøgningsfristen er den 28. februar 2021. Upload din ansøgning med CV – og eventuelle anbefalinger – på https://www.karriereimediq.dk/ hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.
Vær opmærksom på at af hensyn til GDPR modtager vi kun ansøgninger via karrieresitet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helena Restrup Lindholm, Marketingchef på 23 65 88 56 eller sende en mail til helenarestrup.lindholm@mediq.com

Du bliver en del af en international koncern

Mediq Danmark er den største leverandør af medicinsk udstyr til den danske sundhedssektor. Mediq Danmark er oprindelig grundlagt som en dansk familievirksomhed, der går 50 år tilbage. Mediq Danmark samarbejder med alle dele af den danske sundhedssektor – herunder hospitaler, lægepraksis, kommuner, institutioner og kronikere. Vi har et mål om at være nr. 1 eller 2 i alle de markedssegmenter, vi arbejder med - og stræber derfor konstant efter at levere optimale løsninger og den bedste service til alle de kunder, vi samarbejder med. Vi er 170 medarbejdere i Danmark og er en del af den internationale Mediq-koncern med mere end 2500 medarbejdere fordelt på selskaber i 13 lande i Europa. I Norden er Mediq den største leverandør af medicinsk udstyr via selskaberne i hhv. Sverige, Norge, Finland og Danmark.

Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Helena Restrup Lindholm

Marketing Manager

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.