Student Assistant, Sourcing

Mediq Danmark tilbyder en unik mulighed for studierelevant arbejde indenfor Sourcing. Vi søger en analytisk profil, der kan supporte vores Sourcing Specialist i Mediq Danmark og tilbyder et spændende job i en virksomhed i vækst og udvikling, hvor der er mulighed for personlig udvikling og studierelevant arbejde for den helt rigtige studerende ca. 10-15 timer ugentligt.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Opdatere og kommunikere leverandør indkøbs performance
  • Evaluere leverandør performance ift OTIF og CSR
  • Udvikle og vedligeholde leverandørdata samt forberede leverandør rapportering   
  • Have kontakt til interne stakeholders og være administrativt bindeled omkring indkøbspriser mellem category management og product management
  • Udvikle og vedligeholde oversigt over leverandør aftaler og bonus kalkulering i samarbejde med Finans afdelingen
  • Support til Tender & Contract teamet med indkøb og leverandør data i forbindelse med nationale udbud
  • Analysere og sammenligning leverandør priser
  • Proces visualisering (integration i Vision)

Din profil

  • Du er analytisk og grundig i dit arbejde og sikrer, at du leverer i høj kvalitet
  • Du har et strategisk mindset
  • Du har evnen til at tage ansvar og bidrage med rådgivning efter behov
  • Du har flair for at arbejde på tværs af funktioner og går til opgaverne med can-do-attitude
  • Du brænder for at være med til at gøre en forskel med kunden i fokus

Vi forestiller os, at du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse som eksempelvis cand. merc., gerne specialiseret i SCM.

Ansøgning

Send os din ansøgning inkl. CV og fortæl, hvorfor du er den rette til jobbet.
Ansøgningen sendes via ansøgningslinket senest mandag den 27. september 2020. Spørgsmål bedes rettet til Head of Sourcing, Nordics & Baltics Lars Danielsen på tlf. 2990 1816.

Om Mediq Danmark

Mediq Danmark er den største leverandør af medicinsk udstyr til den danske sundhedssektor og er oprindelig grundlagt som en dansk familievirksomhed, der går 50 år tilbage. Geografisk er vi beliggende i Brøndby på s-togslinjen mellem Glostrup og Albertslund station.

Mediq Danmark udmærker sig ved at samarbejde med alle dele af den danske sundhedssektor - herunder hospitaler, lægepraksis, institutioner og kronikere. Vi er 170 medarbejdere i Danmark, og vi er en del af den internationale Mediq-koncern med i alt 2.600 medarbejdere fordelt på selskaber i 13 lande i Europa. 
Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.