Salgskonsulent til praktiserende læger i Region Hovedstaden

Vores Sales Professional afdeling er i rivende udvikling og vi søger derfor en ny salgskonsulent, som har lyst til at bidrage til vores ambitiøse strategi.

Du bliver et af Mediqs ansigter udadtil, hvor du – sammen med dine dygtige kollegaer – sikrer, at vores kunder får den fornødne rådgivning og service omkring vores produkter. Du får dit eget ansvarsområde, men bliver samtidig en del af et dygtig og sammentømret salgsteam, hvor hverdag bringer nye ting med sig og hvor tingene går hurtig.

DINE ARBEJDSOPGAVER

Din primære opgave er at opsøge og udvikle kunderelationer samt servicere eksisterende kunder.

Dette sker med reference til salgschef og i tæt samarbejde med et yderst professionelt tværfagligt og kompetent salgsteam i Mediq Danmark. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.;

 

  • Salgsaktiviteter relateret til praktiserende læger i region Hovedstaden
  • Planlægning, udførelse og opfølgning på kundebesøg
  • Produktvejledning til læger og personale hos praktiserende læger
  • Udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer
  • Deltage i udstillingsaktiviteter
  • Planlægge og gennemføre undervisning

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG PERSONLIGE EGENSKABER

Vi lægger stor vægt på, at du er en holdspiller der har lyst til at indgå I et engageret team. Du er struktureret, med sans for detaljen og er i stand til at arbejde, og kommunikere med alle niveauer af organisationen. Herudover har du;

 

  • Du er uddannet klinisk sygeplejerske eller har erfaring fra lignende stilling
  • Vi lægger vægt på  at du har solid salgserfaring og har stærke kommercielle værktøjer i din rygsæk
  • Du forstår at planlægge og arbejde selvstændigt
  • Du har kørekort (B) og behersker MS Office Endvidere taler og forstår du engelsk
  • Bopæl i området: Hele Sjælland

 

Som person er du endvidere;

  • Selvstændig og initiativrig
  • Udviklingsorienteret og omstillingsparat
  • En udpræget teamplayer
  • Godt humør og naturlig serviceorientering
  • God til at bevare overblikket – og også når det går stærkt

VI TILBYDER

Du kan se frem til en spændende stilling i et vækstområde, hos en markant aktør på det danske marked inden for medicinsk udstyr og services. Herudover tilbyder vi,

  • Et spændende job med mange udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Et team med rigtig god arbejdskultur
  • Uformel og flad organisationsstruktur med aktiv personaleforening
  • Fast løn og bonusordning
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Bil, mobil, PC og internet til hjemmearbejdsplads

ANSØGNINGSFRIST

Send dit CV snarest muligt. Hvis du vedhæfter en motiveret ansøgning så fokuser på, hvorfor du er den rette til jobbet.

Vi tillader os at behandle ansøgninger løbende og rekrutteringen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

Grundet GDPR modtages ansøgninger kun via ansøgningslinket.

 

Har du evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte

Salgsdirektør Lars Duwander på tlf. nr. 2235 7602

Vil du vide mere?

Vi vil meget gerne fortælle dig mere om denne åbning!

Lisbeth Benattia

HR Business Partner

Ansøgningsprocedure

Opret en jobagent

Gå ikke glip af dit drømmejob! Opret en jobagent, så sender vi vores relevante stillingsopslag direkte til din indbakke. Du kan altid afmelde dig igen via linket i jobmailen.

Aktiver din jobalarm

Gå ikke glip af dit drømmejob! Fortæl os dine præferencer, og vi sender dig vores matchende ledige stillinger. Du kan altid afmelde dig via linket i jobvarslingsmailen.