Salgskonsulent til praktiserende læger i Region Hovedstaden

Da vi har forrygende travlt i Mediq Danmark, søger vi en relationsskabende, faglig stærk og kommercieltænkende salgskonsulent

Vores Sales Professional afdeling er i rivende udvikling og vi søger derfor en ny salgskonsulent, som har lyst til at bidrage til vores ambitiøse strategi.

Du bliver et af Mediqs ansigter udadtil, hvor du – sammen med dine dygtige kollegaer – sikrer, at vores kunder får den fornødne rådgivning og service omkring vores produkter. Du får dit eget ansvarsområde, men bliver samtidig en del af et dygtig og sammentømret salgsteam, hvor hverdag bringer nye ting med sig og hvor tingene går hurtig.

DINE ARBEJDSOPGAVER

Din primære opgave er at opsøge og udvikle kunderelationer samt servicere eksisterende kunder.

Dette sker med reference til salgschef og i tæt samarbejde med et yderst professionelt tværfagligt og kompetent salgsteam i Mediq Danmark. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.;

  • Salgsaktiviteter relateret til praktiserende læger i region Hovedstaden
  • Planlægning, udførelse og opfølgning på kundebesøg
  • Produktvejledning til læger og personale hos praktiserende læger
  • Udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer
  • Deltage i udstillingsaktiviteter
  • Planlægge og gennemføre undervisning

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG PERSONLIGE EGENSKABER

Vi lægger stor vægt på, at du er en holdspiller der har lyst til at indgå I et engageret team. Du er struktureret, med sans for detaljen og er i stand til at arbejde, og kommunikere med alle niveauer af organisationen. Herudover har du;

  • Du er uddannet klinisk sygeplejerske eller har erfaring fra lignende stilling
  • Vi foretrækker at du har salgserfaring og har stærke kommercielle værktøjer i din rygsæk
  • Du forstår at planlægge og arbejde selvstændigt
  • Du har kørekort (B) og behersker MS Office Endvidere taler og forstår du engelsk
  • Bopæl i området: Hele Sjælland

Som person er du endvidere;

  • Selvstændig og initiativrig
  • Udviklingsorienteret og omstillingsparat
  • En udpræget teamplayer
  • Godt humør og naturlig serviceorientering
  • God til at bevare overblikket – og også når det går stærkt

VI TILBYDER

Du kan se frem til en spændende stilling i et vækstområde, hos en markant aktør på det danske marked inden for medicinsk udstyr og services. Herudover tilbyder vi,

  • Et spændende job med mange udfordringer og udviklingsmuligheder
  • Et team med rigtig god arbejdskultur
  • Uformel og flad organisationsstruktur med aktiv personaleforening
  • Fast løn og bonusordning
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Bil, mobil, PC og internet til hjemmearbejdsplads

ANSØGNINGSFRIST

Send dit CV snarest muligt. Hvis du vedhæfter en motiveret ansøgning så fokuser på, hvorfor du er den rette til jobbet.

Vi tillader os at behandle ansøgninger løbende og rekrutteringen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

Grundet GDPR modtages ansøgninger kun via ansøgningslinket.

Har du evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte

Salgschef Helena Hougaard-Boldsen, tlf. 24866712

Lokation

Mediq Danmark

Mediq Danmark er en del af den internationale Mediq Group, der med sine ca. 3.000 medarbejdere er til stede på tværs af 13 europæiske lande; Holland, Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Finland, Ungarn, Schweiz, Belgien, England, Estland, Letland og Litauen. Den internationale bredde er en styrke særligt i forhold til vidensdeling på tværs af landene, konkurrencedygtighed på priserne og sikring af de bedste sundhedsløsninger og services til alle vores kunder og samarbejdspartnere.

Mediq er ikke blot i Danmark, men også på tværs af Norden den foretrukne samarbejdspartner i sundhedspleje, medicinsk udstyr og relaterede services, fordi vi altid innoverer, forbedrer og opgraderer vores produktsortiment og services således, at vi altid leverer den absolut bedste løsning.

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
6
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Lars Duwander

Head of Tender & Contract

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.