Produktspecialist til hospitaler, anæstesi & intensiv

Til vores Hospitalsteam søger vi en energisk og forretningsorienteret udekørende produktspecialist til at varetage salget af Mediq Danmarks produkter til de offentlige hospitaler i alle Regioner i Danmark.

Mediq søger

Vi søger en energisk produktspecialist med salgserfaring inden for anæstesi og intensiv området.

Vi forestiller os, at du er i en lignende stilling som produktspecialist eller account manager inden for udstyr til hospitaler med nogle års erfaring. Vi vægter den kliniske uddannelse og salgserfaring højt.

Du kan se frem til et spændende og alsidigt job med mas­ser af udfordringer, i en dynamisk virksomhed, hvor du vil få salgsansvar for egen portefølje inden for produkter relateret til:

  • Udstyr til intensiv afdeling, herunder senge
  • Forbrugsvarer til anæstesi og intensiv afdeling
  • Andre forbrugsvarer

Som produktspecialist i Mediq Danmark vil du komme til at indgå i et team af dygtige kolleger, både inden for samme område, samt inden for en række andre specialer, understøttet af Kundeservice, Contract Management, Teknisk Service, Marketing og Product Management.

Dine arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for salget til de offentlige hospitaler i DK
  • Udvikling af relationer på hospitalerne, både de kliniske afdelinger såvel som medico teknik og indkøb
  • Ansvarlig for implementering og undervisning
  • Ansvarlig for at opdatere produktfærdigheder
  • Afsøge markedet for nye produktmuligheder og være med til at introducere disse
  • Ansvarlig for salgsrapportering
  • Tæt samarbejde med salgschef, produktchefer og de øvrige konsulenter i teamet

Profil

Du er handlekraftig, teknisk minded og er i stand til at drive salgsprocessen selvstændigt, også længerevarende projektsalg. Du er lærenem og tager ansvar for egne resultater, og søger at udvikle dig selv og dine relationer, som du sælger igennem. Endvidere forventes det, at du er vant til at arbejde med MS Office samt taler og forstår engelsk.

Personlige egenskaber

  • Selvstændig, dynamisk og initiativrig
  • Resultatorienteret
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Godt humør, teamplayer og serviceorienteret
  • God til at strukturere din hverdag og bevare overblikket
  • God forretningsforståelse

Vi tilbyder

  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer og mulighed for at vokse i rollen
  • Et engageret og succesfuldt team
  • Fokus på faglig og personlig udvikling
  • Fast løn og bonusordning
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Firmabil- og mobiltelefon
  • Laptop og internet forbindelse til hjemmearbejdsplads

Ansøgningsfrist

Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedlagt motivation for, hvorfor du er den rigtige kandidat til stillingen. Ansøgninger behandles løbende og vi tager løbende kandidater til samtale - ansøgningsfristen er når rette kandidat til jobbet er fundet.

Ansøgning vedlagt bilag sendes online via vores karrieresite. Grundet GDPR modtages ansøgninger kun via vores karrieresite. Evt. spørgsmål kan stilles til Salgschef Lise Wrona på tlf. 53766525 eller
lise.wrona@mediq.com

Lokation

Mediq Danmark

Mediq Danmark er en del af den internationale Mediq Group, der med sine ca. 3.000 medarbejdere er til stede på tværs af 13 europæiske lande; Holland, Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Finland, Ungarn, Schweiz, Belgien, England, Estland, Letland og Litauen. Den internationale bredde er en styrke særligt i forhold til vidensdeling på tværs af landene, konkurrencedygtighed på priserne og sikring af de bedste sundhedsløsninger og services til alle vores kunder og samarbejdspartnere.

Mediq er ikke blot i Danmark, men også på tværs af Norden den foretrukne samarbejdspartner i sundhedspleje, medicinsk udstyr og relaterede services, fordi vi altid innoverer, forbedrer og opgraderer vores produktsortiment og services således, at vi altid leverer den absolut bedste løsning.

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Lise Wrona

Sales Manager

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.