Produktionsingeniør praktikant

Indsigt i logistik-flowet i en af Danmarks største samarbejdspartnere indenfor medicinsk udstyr og værdiskabende services til den danske sundhedssektor. Mediq Danmark søger en ihærdig, selvstændig, arbejdsom og dygtig ingeniørpraktikant til at bistå med optimering af den daglige drift i samarbejde med Supply Chain Development afdelingen.

Mediq tilbyder

Vi tilbyder et spændende og studierelevant praktikophold, hvor du kommer til at deltage aktivt i vores lagerdrift, herunder såvel hvordan man kan optimere og tænke smartere på et lager. Du vil have nogle faste administrative opgaver i forbindelse med support af lagerdriften samt drive og deltage i forskellige forbedringstiltag

Primære arbejdsopgaver

  • Deltage i lagerdriften for at skabe indsigt til at kunne bidrage med forbedringstiltag
  • Selvstændige projekter i forbindelse med standardisering og optimering af de forskellige aktiviteter på lageret (varemodtagelse, pluk i manuelt & mekanisk flow, pak, forsendelse, returhåndtering):

- Dokumentation og vedligeholdelse af interne
forretningsgange, instrukser og guidelines.

- Identifikation af forbedringstiltag

  • Administrative og praktiske opgaver i forbindelse med lagerkorrektioner og vedligeholdelse af lager masterdata.
  • Administrative support opgaver for lagerledelsen, f.eks. udarbejde daglige KPI’er og håndterer henvendelser mellem kundeservice og lager.

Din profil

  • Du er Produktionsingeniør studerende fra DTU, formentlig på 4. eller 5. semester
  • Du har bestået alle kurser på 1. og 2. semester, og er klar til praktikophold næste semester

Målet med din praktik

Mediq Danmarks mål er at ruste dig til at forstå logistik-flowet samt, hvordan man kan optimere og tænke smartere på et lager.

Ansøgning og deadline

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest den 15.11.2021.

Af hensyn til GDPR modtages ansøgninger kun via vores karrieresite. Vi evaluerer ansøgningerne løbende og tillader os at indkalde til samtaler inden deadline for ansøgning.

Praktikforløbet forventes at starte januar/februar 2022 og med en varighed på 6 måneder frem.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Director Supply Chain Nordics, Baltics & UK Bibi Lindgaard på Bibi.Lindgaard@mediq.com eller mobil no. +45 30 300 300.

Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Bibi Lindgaard

Director Supply Chain Nordics, Baltics & UK

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.