Key Account Manager

Bliv en del af Danmarks største leverandør af medicinsk udstyr og tjenester, og spil en nøglerolle på den transformationsrejse, som Mediq Danmark er på.

Mediq søger

Som Key Account Manager vil du få ansvaret for Mediqs salg af sundhedsløsninger og services til kommuner, som understøtter kommunerne´s opgaver relateret til kronisk syge.

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver omfatter:

  • Salg og præsentation af Mediq´s sundhedsløsninger til kommuner
  • Tilpasning af løsninger med udgangspunkt i den enkelte kommunes behov
  • Stakeholder Management (primært indkøbere og sundhedsøkonomiske beslutningstagere)
  • Analyse af markedet og segmentering af kunderne
  • Ansvarlig for markedsføring relateret til salg af Mediq´s sundhedsløsninger i samarbejde med Mediq´s marketingsteam
  • Deltagelse i relevante sundhedsfaglige fora og sundhedspolitiske netværk, såvel som samarbejde med patient organisationer

Du besidder følgende kompetencer:

  • Bachelor grad indenfor sundhed eller andet relevant område
  • Udadvendt og commerciel tilgang til kunderelationer, samt erfaring med salg på indkøbs- og direktør niveu
  • Erfaring med salg, fortrinsvis af løsninger eller services
  • Innovativ tilgang til at tænke i løsninger, så vi møder kommunernes behov bedst muligt
  • Gode kommunikationsevner, både verbalt og skriftligt
  • Selvstændig og struktureret med analytisk tilgang til opgaveløsning
  • Evne til at analysere dine kunder og dit marked og derved skabe positive salgsresultater
  • Indsigt i sundhedsøkonomiske tiltag der influerer på kommunernes indsatser i forhold til kroniske syge

Du vil blive en del af Mediq´s Direct to patient salgsteam med direkte reference til vores Sales Director for området.

Den ideelle kandidat har minimum 3-5 års erfaring med salg indenfor sundhedsområdet samt kendskab til det tværoffentlige samarbejde mellem kommuner, læger og hospitaler.

Ansøgningsfrist:

Send os gerne din ansøgning samt CV via link på siden. Ansøgningsfrist er den 13. august 2021 og vi forventer at afholde samtaler i uge 34. Vi glæder os til at høre fra dig.

Af hensyn til GDPR modtager vi kun ansøgninger via vores karriere portal.


Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Director Stine Holm på Stine.Holm@Mediq.com efter den 2. august 2021.

Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Stine Holm

Sales Director

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.