Junior salgskonsulent - med drive og lyst til salg

Mediq søger en forretningsorienteret og ambitiøs profil, som junior salgskonsulent med ansvar for løbende salg til industrikunder i hele Danmark. Her er muligheden for et job, der sigter mod ansættelse som fuldgyldig Salgsrepræsentant i løbet af få år.

JOBBESKRIVELSE

Du vil kortlægge og være i daglig dialog med og udvikle nye eller eksisterende industrikunder. Du bliver en del af et professionelt team og en virksomhed med markedets bedste value proposition. Du uddannes i produkter og salgsproces­ser og får videreudviklet din forretningsforståelse med direkte reference til Sales Director, Professionals.

DINE ARBEJDSOPGAVER

  • Ansvar for løbende at opsøge kunder, afdække deres behov og sælge Mediqs produkter og løsninger ind
  • Udvikling og sikring af optimalt samarbejde, service, værdiskabelse og god kommunikation i relation til kunderne og internt i organisationen
  • Undervisning og uddannelse af kunderne i produkter, udstyr og webshop
  • Monitorering af markedet samt formidling internt i Mediq af markedsbehov, kundeforhold, trends, konkurrentsituation mv.
  • Med-ansvar for segmentering/targetering af kundeportefølje, samt udarbejdelse af kunde-handlingsplaner og løbende analyse af kundedata
  • Have løbende sparring med Senior Account Manager

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du er uddannet cand.merc. eller lign.
  • Du kommer gerne med et par års erfaring fra en lignende salgsstilling, og gerne i sundhedssektoren.
  • Du brænder for salg og kundekontakt
  • Du er resultatorienteret og evner at drive en salgsproces igennem med mange bolde i luften
  • Du har god forretningsforståelse og arbejder struktureret
  • Du er velkommunikerende, både i skrift og tale, en god formidler og særdeles god til at skabe relationer
  • Du er en teamplayer og god sparringspartner, er fleksibel og forandringsorienteret
  • Du kan spejle dig i og efterleve Mediqs værdier; Caring Heart, Customer Drive & Champion Spirit
  • Du taler engelsk og er en rutineret bruger af MS Office

Stillingen kræver en høj grad af selvstændighed og fleksibilitet i forhold til arbejdstider grundet kundernes arbejdsrytme.

VI TILBYDER

  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer og muligheder
  • At blive en del af et engageret og succesfuldt team
  • Fokus på faglig og personlig udvikling
  • En uformel og flad organisationsstruktur
  • Fast løn og bonusordning, der modsvarer uddannelse og erfaring
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Bil, telefon samt internet

ANSØGNINGSFRIST

Send din ansøgning inkl. CV snarest og fortæl, hvorfor du er den rette til jobbet. Ansøgningsfristen er den 31. januar 2022 – ansøgning fremsendes online via ansøgningslinket. Af hensyn til GDPR modtages ansøgninger udelukkende via vores karriereportal.

Vi tager løbende kandidater til samtale, og når den rette kandidat er fundet, forbeholder vi os retten til at afslutte rekrutteringsprocessen før fristens udløb.

Vi ser derfor frem til snarest at modtage din ansøgning.

Lokation

Mediq Danmark

Mediq Danmark er en del af den internationale Mediq Group, der med sine ca. 3.000 medarbejdere er til stede på tværs af 13 europæiske lande; Holland, Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Finland, Ungarn, Schweiz, Belgien, England, Estland, Letland og Litauen. Den internationale bredde er en styrke særligt i forhold til vidensdeling på tværs af landene, konkurrencedygtighed på priserne og sikring af de bedste sundhedsløsninger og services til alle vores kunder og samarbejdspartnere.

Mediq er ikke blot i Danmark, men også på tværs af Norden den foretrukne samarbejdspartner i sundhedspleje, medicinsk udstyr og relaterede services, fordi vi altid innoverer, forbedrer og opgraderer vores produktsortiment og services således, at vi altid leverer den absolut bedste løsning.

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Jeppe Parving

Sales Director

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.