Vores Facility Management afdeling søger en ny Facility Services Specialist på fuld tid.
Som Facility Services Specialist tilbydes du en spændende og selvstændig stilling, hvor din faglighed samt dit daglige drive og synlighed rundt i virksomheden er vigtig.
Du bliver en del af en international virksomhed, hvor du vil have en bred kontaktflade internt såvel som eksternt og du vil få et stort medansvar for, hvordan vi drifter og vedligeholder vores ejendom her i Brøndby.
Stillingen er på 37 timer – tilkald uden for normal åbningstid kan forekomme.
En travl, spændende, udfordrende, selvstændig og varieret stilling i en virksomhed, hvor vi værner om vores tre værdier ”Caring Heart”, ”Customer Drive” og ”Champion Spirit”. Vores værdier er med til at sikre at vores stræben efter at levere den bedste service til vores kunder hele tiden er i fokus. Et sted, hvor du er med til at skabe resultater, som kan ses og mærkes. Du bliver en del af en dygtig og passioneret organisation, hvor faglig sparring og humor er en del af hverdagen. Løn efter kvalifikationer, kantineordning, pensionsordning og sundhedsforsikring.
Lyder det som noget for dig?
Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV snarest muligt og senest den 30. september 2023.
Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Jobstart forventes 1. november 2023.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Supply Chain Manager, Martin Tiedemann, på tlf. 2170 0741.
Cookies bruges til at dette websted fungerer korrekt. Cookies er små (midlertidige) tekstfiler, der gemmes af din browser. For eksempel bruger vi funktionelle cookies til at huske dine indstillinger og analytiske cookies til at analysere og forbedre brugen af webstedet anonymt.