Ecommerce og digital koordinator - temporary

Brænder du for E-Commerce og Digital Marketing? Og kunne du tænke dig at bruge dine evner i medico branchen?

Mediq søger

Vi søger lige nu en E-commerce & Digital Koordinator til et ni måneders vikariat med mulighed for forlængelse. Som vores nye E-Commerce Koordinator vil du stå for vedligeholdelsen af vores nuværende E-Commerce platform, mens vi bygger vores nye.

Kom med på en spændende rejse:

Du bliver en central del af den daglige drift i at drive vores E-Commerce samt vores igangværende arbejde med den digitale kundeoplevelse og de kanaler der støtter op omkring dette.

Du får en meget bred kontaktflade internt i Mediq, da du samarbejder med både IT, Kundeservice, Salg, Tender & Contract samt Marketing. Du kommer til at arbejde med forskellige systemer, som eksempelvis vores CRM, e-mail automation system, CMS, Google Analytics og ikke mindst vores E-Commerce platform.

Du vil blive en del af vores Commercial Support Team, som dækker Marketing, Business Development og E-Commerce. Sammen med teamet driver du forskellige opgaver, der er med til at understøtte de digitale ambitioner i vores forretning.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med:

  • den daglige drift af E-Commerce platformen
  • vedligeholdelse og optimering af produkter og kategorisider
  • vedligeholdelse og opdatering af vores content sites (CMS: Umbraco)
  • opfølgning på digitale initiativer i GA
  • bidrage til udarbejdelse af digitale kampagner i samarbejde med dine kollegaer i Marketing
  • bidrage til succesfuld implementering, udrulning og udvikling af nye digitale initiativer
  • hjælpe vores E-Commerce og Digital Specialist med at teste den nye E-Commerce platform, når vi kommer så langt

Hvem er du?

Du har en naturlig interesse og forståelse for det tekniske bag arbejdet med E-Commerce og digital marketing. Du har minimum 1-3 års erfaring med E-commerce og digital marketing såsom e-mail marketing, SoMe, SEO, SEM). Du har et kommercielt mindset, og du har flair for kommunikation. Du er arbejdsom, og du har gode samarbejdsevner samtidig med, at du er perfomance orienteret. Du tør udfordre konventionerne, men du har også forståelse for, at tingene skal spille sammen som en helhed. Du er god til at holde overblikket, og du er struktureret i dit arbejde.

Vi forventer, at du:

  • er god til at sætte dig ind i nye arbejdsgange og systemer
  • oftest ser muligheder fremfor begrænsninger
  • er erfaren bruger af Microsoft Excel, herunder formler, pivottabeller og databearbejdning
  • kan formulere dig korrekt og tydeligt på dansk i skrift og tale
  • kan arbejde med tekst og billeder i et CMS
  • har en stærk forståelse for den digitale kunderejse og ser mulighederne for at forbedre denne
  • arbejder selvstændigt, og du er ikke bange for at banke på dørene for at finde svar
  • har erfaring med dataanalyseværktøjer
  • kan navigere på basisniveau i Google AdWords og Analytics

Vi tilbyder:

En spændende og alsidig stilling i en virksomhed, hvor vi værner om vores tre værdier ”Caring Heart” ”Customer Drive” og ”Champion Spirit”. Vores værdier som er med til at sikre at vores stræben efter at levere den bedste service til vores kunder hele tiden er i fokus. Du vil blive del af en dynamisk arbejdsplads med masser af plads og rum for både personlig og faglig udvikling. Løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedssikring.

Lyder det som noget for dig?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 23. maj 2021. Af hensyn til GDPR modtages ansøgninger kun via vores karrieresitet. Vi evaluerer ansøgningerne løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Lokation

Lokation

Vores domicil og warehouse er beliggende på Kornmarksvej 15 i Brøndby, centralt for både motorvejsnettet og offentlig transport.

Ansøgningsprocedure

1
Webansøgning
Udfyld din profil og upload ansøgning , CV og eventuelle referencer
2
Screening
Vi gennemgår din ansøgning og vurderer dine kvalifikationer
3
1. interview
Med den 1. samtale lærer vi hinanden bedre at kende og uddyber samtidig jobindhold og din forståelse for Mediq som arbejdsplads.
4
2. interview
Her går vi en tand dybere med stillingskrav og forventninger og kortlægger, hvordan din erfaring og personlige egenskaber passer til stillingen.
5
Test
Du vil gennemføre en profiltest / analyse eller blive bedt om at aflevere en specifik case-opgave.
6
Referencetjek
Vi tager på dette tidspunkt et referencetjek for at sikre en beslutning, som er rigtig for både dig og Mediq.
7
Tilbud
Hvis begge parter føler, at det er et godt match, giver vi dig et ansættelsestilbud
8
Velkommen til Mediq Danmark!
Du kan nu glæde dig over et spændende og udfordrende nyt job, ligesom vi glæder os til at byde dig velkommen til Mediq!

Vil du vide mere om denne ledige stilling?

Kom i kontakt:

Helena Restrup Lindholm

Marketing Manager

Ansøg om dette job

Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.