Customer Service Specialist

Du bliver en del af vores kundeserviceafdeling, der servicerer kunder via mail og telefon. Mediq Danmarks kundeservice-medarbejdere har omfattende produktkendskab og leverer rådgivning af høj kvalitet, der sikrer professionel service overfor vores kunder. Vi arbejder i hverdagen efter KPI’er og mål, og sikrer, at vi hver dag lever op til de aftalte målsætninger for afdelingen.

Om kundeservice

For os er kunden i centrum og derfor lægger vi vægt på en høj faglighed og tilgængelighed. Vi lytter og hjælper kunden og hinanden med et smil også selvom der er travlt. Det gode og konstruktive arbejdsmiljø er noget vi er kendt for og værner meget om.

Teamånd er vigtig for os, og vi ønsker et miljø, som understøtter godt samarbejde og hvor vi dagligt efterlever vores værdier Customer Drive, Caring Heart og Champion Spirit.

Afdelingen har en arbejdstid mellem kl. 8-16, mandag til torsdag og 7.30-15 fredag. Afdelingen er opdelt i fag-teams og sidder i storrumskontor.

Arbejdsopgaver

Dine primære arbejdsopgaver bliver at servicere, rådgive og hjælpe kunderne på telefon eller mail. Det er  blandt andet ordreregistrering, produktrådgivning, retur- og reklamations-behandling samt supportere sundhedsfaglige konsulenter.

 

Din profil

Det vigtigste for os er, at du har servicegen og ’jeg vil gerne hjælpe dig’ mindset. Så skal vi nok lære dig om produkterne.

Du har således erfaring fra en kundeserviceafdeling fra tidligere, hvor du er vandt til faglig kontakt, dialog og rådgivning. Din erfaring må meget gerne omfatte erfaring med salg til kunder og du skal være vant til at arbejde efter mål.

Du kan med fordel have en baggrund fra sundhedssektoren således at du bedre forstår vores kunders behov, men det er ikke et absolut krav.

Du brænder for at yde professionel service og er som person resultatorienteret og forandringsparat.

Du behersker IT på et solidt brugerniveau og er vant til at arbejde i flere systemer samtidig.

Du taler og skriver flydende dansk samt engelsk på et rimeligt niveau.

Vi tilbyder

Der er tale om en fuldtidsstilling hvor du bliver en del af en velfungerende afdeling med omkring 20 kolleger.

Vi tilbyder endvidere at blive en del af et team med stor holdånd og lyst til hinanden og til at hjælpe kunderne.

Mulighed for udvikling i en uformel og flad organisationsstruktur.

Kontakt os

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte  Customer Service Manager Sissel Nilsson, [email protected]


Ansøgningsfrist

Vi tager løbende kandidater til samtale så send gerne din ansøgning og CV via ansøgningslinket så hurtigt som muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du vide mere?

Vi vil meget gerne fortælle dig mere om denne åbning!

Lisbeth Benattia

HR Business Partner

Ansøgningsprocedure

Opret en jobagent

Gå ikke glip af dit drømmejob! Opret en jobagent, så sender vi vores relevante stillingsopslag direkte til din indbakke. Du kan altid afmelde dig igen via linket i jobmailen.

Aktiver din jobalarm

Gå ikke glip af dit drømmejob! Fortæl os dine præferencer, og vi sender dig vores matchende ledige stillinger. Du kan altid afmelde dig via linket i jobvarslingsmailen.