Mediq Danmarks kundeservicemedarbejdere har omfattende produktkendskab og leverer rådgivning af høj kvalitet, der sikrer professionel service overfor vores kunder. Vi arbejder i hverdagen efter KPI’er og mål, og sikrer, at vi hver dag lever op til de aftalte målsætninger for afdelingen.
Da vi ønsker en høj tilgængelighed, og kan have travle dage, skal du være indstillet på at arbejde i en afdeling med travlhed. Afdelingen har en arbejdstid mellem kl. 8-16, mandag til torsdag og 7.30-15 fredag. Afdelingen sidder i storrumskontor, opdelt i teams - der er tale om en fuldtidsstilling.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at servicere kunderne på telefon eller mail. Det er blandt andet ordreregistrering, produktrådgivning, retur og reklamationsbehandling og supportere konsulenter.
Som Customer Service Specialist har du ansvaret for at rådgive og hjælpe kunderne. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra mange telefoniske henvendelser til ordretastning samt andre administrative opgaver.
Du har erfaring fra en kundeserviceafdeling fra tidligere. Og har en sygeplejefaglig eller laborant baggrund, således du forstår vores kunders behov. Din erfaring må meget gerne omfatte erfaring med salg til kunder, og du er vant til og trives med at arbejde efter mål. Du behersker IT på et solidt brugerniveau og er vant til at arbejde i flere systemer samtidig. Du taler og skriver flydende dansk samt engelsk på et rimeligt niveau. Du brænder for at yde professionel service og er som person resultatorienteret og forandringsparat.
Du bliver en del af en velfungerende afdeling med omkring 25 kolleger. Teamånd er vigtig for os, og vi ønsker et miljø, som understøtter godt samarbejde, og hvor vi dagligt efterlever vores værdier Customer Drive, Caring Heart og Champion Spirit.
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamlead Customer Service Christina Larsen på telefon 3165 1455.
Af hensyn til GDPR modtager vi kun ansøgninger via vores karriere-site. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via ansøgningslinket, så hurtigt som muligt. Ansøgningsfristen er den 22. Januar 2021, men vi tager løbende kandidater til samtale.
Mediq Danmark er den største leverandør af medicinsk udstyr til den danske sundhedssektor. Mediq Danmark er oprindelig grundlagt som en dansk familievirksomhed, der går 50 år tilbage. Mediq Danmark samarbejder med alle dele af den danske sundhedssektor – herunder hospitaler, lægepraksis, kommuner, institutioner og kronikere. Vi har et mål om at være nr. 1 eller 2 i alle de markedssegmenter, vi arbejder med - og stræber derfor konstant efter at levere optimale løsninger og den bedste service til alle de kunder, vi samarbejder med. Vi er 170 medarbejdere i Danmark og er en del af den internationale Mediq-koncern med mere end 2500 medarbejdere fordelt på selskaber i 13 lande i Europa. I Norden er Mediq den største leverandør af medicinsk udstyr via selskaberne i hhv. Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ansøg nu, hvis du er interesseret i denne ledige stilling! Sørg for, at du har følgende dokumenter klar til at føjes til din ansøgning.